Dunlop SP Sport MAXX RT 265/30 ZR20 94 Y XL RO1 Nyári

Cikkszám: 545174

Nem kapható

A Dunlop SP Sport MAXXX RT nyári gumiabroncsot a gyors vezetést kedvelő sofőrök számára tervezték. A gumiabroncs fejlesztése során a gyártók a motorsportokkal kapcsolatos tudásukra alapoztak és a gyártó szerint az abroncsok tapadása és fékezési képességeik ugyanolyanok, mint a… További információk

Méret 265/30 R20
Kategória Nyári gumiabroncsok személygépjármű
Futófelület SP Sport MAXX RT
Gyártó Dunlop (Konszern Goodyear)

Paraméterek

Cikkszám: 545174

Szélesség 265
Magasság 30
Konstrukció

Konstrukció

A gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják.

ZR
Átmérő 20
Terhelési index

Terhelési index

A terhelési (tömeg) index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egy gumiabroncs elbír. Ezért az összes gumiabroncs terhelhetőségi összegének nagyobbnak kell lennie, mint a gépkocsi súlya. Csak olyan gumiabroncsot szerelhet fel autójára, amelynek terhelési indexe megegyezik vagy meghaladja a forgalmi engedélyben előírt értéket.

94
Sebesség index

Sebesség index

A sebességindex egy betűjeles érték, amely a gumiabroncs maximális sebességét jelzi. Ezt a szerkezeti sebességet soha nem szabad túllépni. Az autója forgalmi engedélyében fel van tüntetve, hogy milyen sebességfokozatú gumiabroncsokkal kell rendelkeznie. Magasabb sebességindexű gumiabroncsokat azonban használhat.

Y (300 km/h)
Megerősített XL
Homologizáció

Homologizáció

A homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van.

RO1

RO1

Homologizálás Audi autókra

Megjegyzés MFS, NST
Gumiabroncs típus Személygépjármű
Meghatározás Nyári
EÚ-s címke
Érték A a legjobb
Gördülési ellenállás (A-G): E
Kapaszkodás nedves felületen (A-G): C
Zajszint: 71dB (2 / 3)

Tesztgyőztes

Leírás és értékelés

Értékelésünk

Ezt a terméket még nem értékelték, de mindenképp minőségi gumiabroncsról van szó, nem kell tartani a vásárlástól.

Üzemanyag-megtakarítás

A magasabb érték jobb

3.3

Nedves tapadás

10.0

A gumiabroncs csendessége

6.7

Gyártó

8.0

A Dunlop SP Sport MAXXX RT nyári gumiabroncsot a gyors vezetést kedvelő sofőrök számára tervezték. A gumiabroncs fejlesztése során a gyártók a motorsportokkal kapcsolatos tudásukra alapoztak és a gyártó szerint az abroncsok tapadása és fékezési képességeik ugyanolyanok, mint a versenyautóknak. 

Ha ehhez hozzáadjuk a jobb kanyarodási irányítást és az üzemanyag takarékos futófelületét, ez a gumiabroncs egy kiváló választásnak tűnik. 

A gumiabroncs aszimetrikus mintázatában két középső barázda dominál. Az összképet az egyik oldalon keskeny barázda, a másik oldalon villám alakú barázdák egészítik ki. Ez jó hatással van a kocsi irányíthatóságára és az aquaplaning vészélyét is eliminálja. A stabilitást és pontosságot a folyamatos középborda, jellegzetes sarokfelület és a finomabb 4 – 8% -al nagyobb futófelület – profil  növeli. Az egyenes vezetésből kanyarodásba történő átmenet során a gumiabroncsok gördülékenyek és precízek a tíz különböző profilnak köszönhetően. Magát a kanyarodás irányítását az abroncsok oldalán található masszív külső futófelületi blokkok könnyítik. 

Az Adaptive Compund technológia versenyautók számára kifejlesztett polimereket használ, melyek alkalmazkodnak a változó útfelületekhez. Ez a technológia biztosítja a kiváló fékezési teljesítményt. Hirtelen lassításnál a nagy szilárdságú blokkok és a szilícium – dioxid keverék segítenek. 

Hybrid Overlay technológia segíti a gumiabroncs egységes kopását, az MFS technológia (csak bizonyos méreteknél) pedig a felniket óvja a patkák általi károsodástól. Az alacsonyabb kopást a könnyű konstrukció és a már említett szilícium – dioxid keverék biztosítja.

Kosár 0 Ft

A kosár üres.