FIGYELMEZTETÉS: a koronavírus járvány miatt bevezetett korlátozások utóbbi napokban a futárszolgálatok működését is megnehezíti. Leterheltségük és egyéb óvintézkedések miatt késésre kell számítani a csomagok kézbesítésénél. Ezért sajnos nem tudjuk garantálni hogy a küldeménye megérkezik az tervezett időpontra.

Hogyan reklamáljunk

Hiba jelent meg a gumiabroncson vagy az alufelnin, és szeretne reklamálni? Még soha nem volt ilyen könnyű és egyszerű a reklamáció intézése!

A gyári hibákra vonatkozik a garancia, tehát nem a felhasználó hibájából következett be. Ennek megállapításához a gumit el kell küldeni egy díjtalan vizsgálatra. Elég ha a meghibásodott terméket eljuttatja hozzánk és a többit mi intézzük is.

Ha nem szeretné a nehéz gumiabroncsot vagy felnit a postára cipelni és várakozni mi természetesen ebben is tudunk önnek segíteni. Csak annyi a dolga hogy a reklamácios űrlapban kitölti a visszaszállítás megrendelésére szóló mezőt. Amennyiben mégis az mellet dönt, hogy Ön elküldi a terméket a címünk a következő:

E-autogumi.hu
PROLOGIS -DC2
Syrovice 689 664 67
Syrovice
Česká Republika

Csomagját kérjük jelölje meg a megrendelés számával és a “Reklamáció” megjelőléssel. A reklamáció folyamatáról kollégáink tájékoztatni fogják Önt.

A reklamáció megkezdéséhez kérjük töltse ki és küldje el számunkra az alábbi linken található Reklamációs űrlapot:

Kosár 0 Ft

A kosár üres.